5 начина да се отървете от старите компютри   Как да подобрите Вашата Бизнес страница във Facebook   Промяната вече не е достатъчна, време е за трансформация (част 2)   Инцицент в облака, но …

Промяната вече не е достатъчна, време е за трансформация (част 2)

В брой 90 Ви описахме само кратки примери за това как интелекта на на-разнообразни продукти преобразява нашия свят. От земеделието до здравеопазването, нашия свят ще бъде трансформиран както кривата на развитие на цифровите технологии отива към вертикалата. Трансформацията се отнася за всяка една от хилядите други области, тъй като тази метаморфна вълна няма да остави нищо недокоснато. Следващото, на което ще се спрем е това, което промени живота ни завинаги: Интернет.

Добре дошли в Web 3.0

Към настоящия момент световната мрежа е минала през две основни итерации: Първото поколение, с продължителност до края на деветдесетте години, представя мрежата като плосък, едномерен начин на показване на информация, която може да бъде достъпна чрез ключови думи и търсения. По принцип, това е начина, по който хората взаимодействат с компютрите. Всичко това съвсем скоро се променя.

Втората итерация в интернет е Web 2.0 се характеризира със споделяне на съдържанието от типа потребител-към-потребител (P2P – Peer to Peer). P2P мрежата е приложение, използвано от Napster, което предлага музика чрез споделяне на файлове. От тогава видяхме ентусиазирани любители от цял ​​свят да работят заедно за крайното реализиране енциклопедията Уикипедия.

Идеята на инструментите за споделяне (блогове и Twitter), социалните мрежи за контактуване (MySpace и Facebook), сайтовете за споделяне на снимки (Flickr) и сайтовете за видео споделяне (YouTube) са примери за свойството на Web 2.0 за споделяне на всякакъв вид съдържание, което е в основата на концепцията на социалните мрежи.
Благодарение на основната технология на XML, която позволява на машината да говори с други машини в уеб, приложенията, както и физическите лица също могат да обменят данни помежду си. Например, можете да свържете корпоративни или лични, базирани на местоположение данни чрез Google Maps.

Страници: 1 2 3 4 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg