5 съвета да направите вашия уебсайт „приятелски мобилен”   Как да защитите паролите на вашата фирма   Промяната вече не е достатъчна, време е за трансформация
(част 3)
  Развенчаване на петте най-големи мита относно Споразуменията за нивото на обслужване

Развенчаване на петте най-големи мита относно Споразуменията за нивото на обслужване

Споразуменията за нивото на обслужване (от англ. SLA – service level agreements) се нареждат като една от най-честите и впечатляващи аутсорсинг грешки на миналото десетилетие – твърде много SLA; споразумения, проектирани по погрешни бизнес резултати, както и такива, които са изключително насочени към финансово възнаграждение.

В повечето случаи това се дължи на стремежа да се получи заявка за проект и по най-бърз начин да се постигне голяма сделка или на подценяването на усилията, необходими за проектиране на съответните нива на обслужване. Компаниите често не успяват да свържат своите SLA по подходящ начин за значими бизнес резултати.

Те също така рационализират поставянето на цели за нивото на обслужване извън това, което действително е необходимо – и често неразумни нива (например 100%) – което ще позволи реализацията на най-доброто в класа, въпреки недостатъците и ограниченията на съществуващите процеси и технологии .

В действителност, това неизбежно води до по-високи такси за осигуряване на съответствие и изпълнение за покриване на риска на доставчика, както и разумна степен на вероятност, дори когато споразуменията за нивото на обслужване са изпълнени, а желаните резултати на бизнеса не са. Това е така, защото нивото на обслужване се намалява на базата на реалния обхват под контрола на доставчика.

Общоприетото мнение е че колкото повече, толкова по-добре, например 15 SLA са по-добре от 10, 99,99 % точност на обработка е по-добре от 99% и т.н. Проблемът с „колкото повече, толкова по-добре” води до по-високи разходи, намаляване на доставчиците и разминаването между стимулите на доставчика и желаните резултати на компанията.

Страници: 1 2 3 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg