Какво означава Google + за Вашия бизнес?   20 Linux Алтернативи за приложенията на Windows (част 2)   3 подхода за изграждане на Вашата CMS система   Четирите принципа на една успешна стратегия за данни (част 2)

Четирите принципа на една успешна стратегия за данни (част 2)

В предишния брой Ви представихме първата част от статията, представяща четирите принципа на една успешна стратегия за данни, тук продължаваме и с останалата част.

Възвръщаемост на инвестициите

Определянето и подобряването на критичните данни в големите компании може да доведе до десетки милиони долари в полза и да оправдае милиони долари инвестиции при изпълнение на стратегията за данни.

Въпреки това, ние вярваме, че е също толкова важно да се поддържа възможно най-малък набор от активи на критични данни. Поддържането на уникална идентичност на клиенти, продукти, взаимодействия и договори е това, което свързва информацията в предприятието. След като се  справите с това, атрибутите могат да се добавят към предприятието постепенно с течение на времето.

Въпрос. № 3: Каква е нашата екосистема от данни? – За повечето фирми, данните са актив, който е уловен, създаден, подобрен и се използва в много бизнес процеси и приложения. За да се управлява тази динамична среда, потоците от данни в различните системи и процеси трябва да бъдат организирани по един съгласуван начин.

Необходимо е да се използва бизнес архитектура (а не технология архитектура), за да се определят целите на основните данни, така че бизнеса и IT да вървят ръка за ръка. Възможност да се организират технологичните платформи и бизнес процеси, въз основа на тяхната функция в екосистемата се базира на: улавяне и създаване на данни, почистването и  организирането им, и използването на тези данни. Всичко това, за да се управляват интелигентни действия в бизнеса.

Страници: 1 2 3 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg