Какво означава Google + за Вашия бизнес?   20 Linux Алтернативи за приложенията на Windows (част 2)   3 подхода за изграждане на Вашата CMS система   Четирите принципа на една успешна стратегия за данни (част 2)

3 подхода за изграждане на Вашата CMS система

CMS (Configuration Management System)  е напълно оперативна и зряла система за управление на конфигурацията, която може да бъде огромна помощ за поддръжката на вашата организация и отделите за предоставяне на услуги. Сред многото ползи са: вашата организация ще има по-добро управление и оценка на риска, ще изолира източника и причината от коренът на проблемите, по-бързо ще получите по-дълбоко разбиране на въздействието от прекъсване на дадена услуга.

Въпреки това, съществуват много предизвикателства, които CMS може да ви донесе. Едно от първите предизвикателства се крие, в разбирането на мястото, където вие трябва да започнете. Важно е да се разберат плюсовете и минусите на всеки възможен подход за изграждане на CMS. Чрез избора на най-добрият подход, можете да рационализирате приемането на вашата организация и да гарантирате най-добрата възвръщаемост на инвестициите.

От къде да започнем

Има три начина, по които можете да започнете CMS проект:

1) Стратегически подход, насочен върху стойността – Организациите могат да изберат да започнат с този подход, когато те смятат, че той е най-разбран за техните бизнес изисквания и приоритети.

Един от начините да използват този подход е да документират бизнес и техническите услуги, които са доставени в каталога за услугите. Определени услуги, взаимоотношения и композиции могат да бъдат определени и документирани в CMS. След като приключат, информацията за тази услуга може да се използва, за да се приведе в съответствие с бизнеса и  да бъде основа за структурата на CMS.

Страници: 1 2 3 4 5 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg