Ръководство за избор на таблети за малкия бизнес   8 места, където да използвате вашите ключови думи   Трансформиране на информацията в знания   Как да намерите перфектния човек за Вашата работа

8 места, където да използвате вашите ключови думи

79,3% от всички писмени статии за оптимизацията на даден сайт (на англ. SEO – Search engine optimization), подчертават един важен факт: SEO започва с проучване на ключовите думи. Голям брой от хората, опитващи се да оптимизират даден сайт се затрудняват да работят с ключови думи, те просто не знаят кои точно думи да използват, как и къде.

В тази статия Ви предлагаме списък на осем места и начини, където да използвате ключови думи. Най-хубавото от всичко е, че първите седем са директно под ваш контрол. Така че, няма извинение за това, че не успявате да се справите с вашия уеб сайт.

1. Заглавие на страницата (заглавни тагове / елементи)

Това като цяло се счита за най-важния SEO-фактор и е невъзможно сайтът ви да бъде на в топ класациите, ако няма ключови думи включени в заглавието.

Основната ключова дума трябва да фигурира в заглавието на страницата, и за предпочитане е да е в началото преди името на вашата фирма и всичко останало. Заглавието на страницата показва активна връзка с резултатите от търсенето. Търсачките търсят страниците по заглавия, които съвпадат с ключовите думи, които се използват за търсене.

2. MЕТА тагове за описание

META описанието не оказва толкова силно вличние върху ранга на вашите страници, но то може да осигури силен стимул за търсачките и потребителите, за да кликнат на вашия резултат. Това е така, защото търсачките често (но не винаги) показват META описанието като част от обявата си в резултатите от търсенето.

Използвайте основната си ключова дума и може би една или две тясно свързани ключови думи в описанието, което трябва да бъде дълго от две до три изречения. Уверете се, че всяка страница на вашия сайт има уникален маркер на описанието, което съответства на съдържанието на страницата.

3. URL на страницата.

URL адреса е особено важен, защото дава информация за вашия сайт и помага при търсене. Оптимизирайте вашия URL спрямо контекста на сайта.

Добре е URL да не се претоварва с ключови думи, тъй като търсещите (и търсачките) също предпочитат кратките URL ардеси. Добре е да не сменяте вашия URL често. Хубаво е вместо да променяте целия URL, просто да добавите ключова дума. Ползата не оправдава риска, че може да загубите себе си от Google, Bing и др.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg