Ръководство за избор на таблети за малкия бизнес
(част 2)
  Фалшификатите в технологиите продължават да растат

  Решаване на трудните предизвикателства   По-добри резултати: Интегриране на дефектите и проблемите на мениджмънта

По-добри резултати: Интегриране на дефектите и проблемите на мениджмънта

Докато основната цел на процеса на ITIL за управление на проблемите е да се предотвратят проблеми в резултат на инциденти, повечето организации често започват прилагането на управлението на проблемите с реактивен подход.

Това обикновено се нарича „реактивно“ управление на проблемите („reactive“ Problem Management - PM), защото, както предполага неговото име, вече се е случило прекъсване на обслужването. От друга страна, „проактивен“ проблем за управление („proactive“ Problem Management -PPM) е подход, при който се идентифицират проблеми и известни грешки, преди възникването на инцидент.

Ако PPM може да идентифицира проблеми и известни грешки, преди инцидент, защо повечето организации започват с реактивно управление? Отговорът се крие в реалността, че е по-лесно да се започне инициативата PM, за да се реагира на инциденти. В някои случаи, тази инициатива може да изисква пределни разходи, за да се снабдява и да се разполагат инструменти, които активно да наблюдават събитията, за да се предскажат евентуални бъдещи проблеми при обслужването или прилагането на инфраструктурата.

Тази статия представя един подход, който можете да използвате за да се разработи PPM процес с деблокирането на съществуващите инструменти. Подходът се основава на интегрирането на ИТ инструменти на вашата организация за разработка на група приложения за управление на дефектите с PM процес.

Страници: 1 2 3 4 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg