AMD: Ultrabook компютрите ще имат трудни времена, състезаващи се срещу MacBook Air на Apple   Топ 10 съвети за социалните мрежи за развитие на предприятията – втора част

  Трансформиране на информацията в знание, част III   IT аутсорсинга завладява провинцията

Топ 10 съвети за социалните мрежи за развитие на предприятията – втора част

В предишният брой Ви представихме 5 съвета относно социалните мрежи, които могат да спомогнат за развитието на бизнеса. Тук Ви предлагаме и останалите пет:

6. Докоснете се до Twitter с помоща на социален CRM софтуер

Андрю Йейтс, главен изпълнителен директор на Artesian Solutions смята, че би било глупаво предприятието да игнорира социалните медии като източник на продажби. В края на краищата, както изтъква Йейтс, средностатистическият купувач днес очаква от вас да знае много, така че е наложително, вашият екип по продажбите да се възползва от социалните медии възможно най-активно.

„Помислете как бизнесът може да се включи в Twitter. Преди включването обаче,  компанията трябва да прецени дали това ще донесе по някакъв начин полза за техния бизнес, продукт или услуга?“ казва Йейтс. „Способността за филтриране на интернет и социалните медии е от съществено значение“.

Социалния CRM софтуер може да направи възможно пресяването на съдържанието чрез интелигентно дешифриране на това, което е от значение.

„Чрез използването на силата на социалните медии ще бъде лесно за компаниите да ускорят продажбите си, чрез проследяване на техните клиенти и конкуренти през всяка минута от деня“ казва Йейтс.

Риши Дейв, изпълнителен директор на онлайн маркетинга в Dell заключва: „Социалните медии дават възможност на бизнеса да слуша и реагира незабавно на клиентските запитвания, проблеми и коментари „.

Страници: 1 2 3 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg