Нов дигитален спам : Кой как се опитва да ви измами и как да го избегнете (част 2)   Коя система за управление на съдържанието (CMS) е подходяща за Вашия бизнес?   Възходът на екстремните iPhone конкуренти (част 2)   Ръководство за покупка: Мрежи за доставка на съдържание (CDN)

Ръководство за покупка: Мрежи за доставка на съдържание (CDN)

CDN (Content Delivery Networks) е услуга, при която статичното съдържание се разпределя на сървъри, разположени в различни точки по света. За какво служи? Целта е да се съкрати времето за зареждане на уебсайта, като се изтегли съдържанието
от най- близкия възможен сървър, а не от другия край на света. Когато даден потребител посети уеб сайта, съдържанието му се отваря от сървъра, който се намира най-близо до географската локация на потребителя.

По същество, CDN дава възможност за уеб ускорение, а ускорението се осъществява с помощта на точки на присъствие, които могат да бъдат използвани за кеширане на съдържанието и неговото преместване по-близо до крайните потребители. Днес, когато все повече и повече аспекти на нашия живот са засегнати от онлайн пространството, организациите разчитат на CDN за ускоряване на статичното съдържание, динамичното съдържание, мобилното съдържание, електронната търговия, видеото, игрите и така нататък.

Уебсайтове със статично съдържание, които имат над 350 000 – 400 000 посещения на месец имат полза от CDN. Статичните файлове ще се зареждат значително по- бързо в браузъра на потребителите, тъй като модерните браузъри могат да обслужват по 5 HTTP заявки наведнъж. CDN са подходящи за уебсайтове, написани на няколко езика, съдъжащи видеоклипове и картинки, програми и други големи файлове за изтегляне, статични (HTML) версиии на динамичен сайт, динамични сайтове, които използват статично съдържание, динамични сайтове, които се кешират за кратко време (като WordPress CMS).

Страници: 1 2 3 4 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg