Как да защитите вашия лаптоп   Защо мобилните CRM приложения се възприемат трудно ?   5-те най-добри таблета и 5-те най-добри ултрабука в бизнес сектора   Дали религиозните убеждения могат да ви накарат да се почувствате по-добър програмист?

Защо мобилните CRM приложения се възприемат трудно ?

Всеки знае че мобилните устройства респективно и съпътстващия ги софтуер са изключително търсени в момента. Защо тогава CRM приложенията за смартфони не са добре приети на пазара

CRM (Customer Relationship Management) е термин, който най- общо казано означава бизнес стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти. Това е комбинация от софтуерни решения и аналитичен подход, който дадената фирма или компания използва, за да следи и организира контактите със своите клиенти.

През последните пет години мобилните устройства направиха революция на пазара. Старите мобилни телефони бяха изместени от смартфони, работещи под iOS и Android операцинните системи. С 4G, двуядрени процесори, големи RAM памети и големи десплеи в наличност, бихте си помислили че тези устройства ще са перфектни за работа със CRM приложения, но това някак още не се случва.

Сега ще ви представим шест от основните причини за случващото се и какво можем да научим от тях.

1. Демографско несъответствие.

Основните потребители на модерните устройства са млади хора, всички онези, които искат да имат много музика и снимки с тях. Android феновете се предполага, че са млади хора и са съсредоточени в градовете, в сравнение с масовите потребители на настолните компютри. Макар да е вярно, че CRM поклонниците  биха могли да бъдат 40 годишни или по-млади, трябва да се помисли за конкретните потребители, които наистина се нуждаят от мобилните CRM приложения.

Тези хора най-вероятно заемат важни постове, може би са ръководители или мениджъри, и не искат да трябва да носят очила за четене през цялото време. Това, което предлагат съвременните смартфони е виртуална клавиатура и сравнително малък екран, на фона на нормалните монитори. Именно малкият екран би бил доста неприятен за четене на много умалени шрифтове или разглеждане на картинки. Въпреки че потребителите от всички възрасти са доста доволни от версиите на мобилните CRM приложения, които са „само за четене“, хората на високи постове определят, че полезността и атрактивността на пълно оперативните версии, всъщност е ограничена от самите смартфони.

2. Несъответсвтия в мощността.

CRM приложенията са подходящи за енергични хора и обикновенно тези хора не са технологични манияци. За тях е важно устройството да работи добре и да върши точно тази работа, от която те се нуждаят, без значение дали това е последния писък на модата.

За тези хора, устройството е главен помощник, който прави мрачните неща като въвеждането на информация в компютрите или търсенето на актуализации. Този тип хора приемат потребителския интерфейс на компютъра като основен помощник в ежедневието им. По този начин 2.2-инчов сензорен екран няма как да задоволи техните изисквания за практичност.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg