Ревю: Новият iPad   Защо новите езици за програмиране успяват или претърпявят провал   Apple, Google, Amazon и възхода на екстремно-ниските цени   Cisco: Информационните технологии са всичко за услугите

Apple, Google, Amazon и възхода на екстремно-ниските цени

Кой печели и кой губи, когато големите играчи в IT сферата предлагат своите продукти на супер ниски цени?

Технологичните гиганти като Apple , Google и Amazon са в постоянна битка, както срещу нововъзникващите компании, така и в стремеж да се победят едни други. Всичко това е с основната цел – борба за повече пазарен дял.

Титаните в IT сферата са постоянно във война помежду си, като непрекъснато разширяват бизнес моделите си и навлизат в припокриващи се територии и съперничество помежду си. Те се конкурират основно с качеството на продуктите, маркетинга и дори патентите.

Често IT гигантите се конкурират и с екстремни модели на ценообразуване, така че конкурентите често не могат да се сравняват с тях. Компаниите използват изключително и добре преценени методи на ценообразуване, получавайки по този начин дългосрочни преимущества срещу другите компании, които не са в състояние или не желаят да печелят само по няколко долара на продукт.

През изминалата седмица, станаха ясни някои отговори относно ниското ценообразуване. The Wall Street Journal съобщи, че американското министерство на правосъдието е предупредило Apple и издателските му партньори, че планират да ги съдят за „фиксирането на цените” на електронните книги.

Страници: 1 2 3 4 5 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg