7 стъпки към проста, но ефективна социална медийна стратегия   Зловредни уеб приложения: Как да ги победим?

  Android приложения върху Linux? Това може да промени всичко   Cisco: Информационните технологии са всичко за услугите (продължение)

Cisco: Информационните технологии са всичко за услугите (продължение)

Ребека Джейкъби, IT мениджър в Cisco, споделя своя опит и виждания за коренната промяна в начина, по който се разглеждат Информационните технологии. В последните няколко години Cisco се стреми да насочи фокусът си върху услугите, за разлика от предишния си подход – фокус върху технологиите.

В брой 132 на IT Magazine Ви представихме първата част от това, което споделя тя за препятствията и трудностите пред, които е била изправена организацията. Тук продължаваме с останалата част от нейните виждания.

No 3: Ролите в организацията

Трансформацията не може да бъде успешна без преструктуриране на организацията. Трябваше да променим модела си на организация и да преразпределим задълженията. Трябваше да създадем нови роли, да определим кой за какво е отговорен и да се изясни с какво всеки допринася за прогреса на компанията. В действителност, това е мястото, където сме имали най-голямо преструктуриране .

Открихме, че собственик, управител и мениджър са три позиции, които не са съществували отделно, но са от решаващо значение за нашия успех. Влиянието не е лимитирано само до тези позиции, почти всички постове в компанията бяха повлияни от тази промяна. По – важната е че искахме трансформацията да достигне всички елементи и отдели на компанията и бизнеса ни. За да се случи това, се постарахме да информираме максимално детайлно всички служители за всички новости.

No 4: Фискална година на представянето

Както много други компании правят, когато стартират нов продукт, ние стартирахме нашето преобразуване чрез вътрешно представяне. Целта бе да се представи трансформацията и да се обучат клиентите как да работят с нас в тази нова парадигма. Това също така стана част от годишния процес на планиране на бизнеса.

Тази кампания съдържа много елементи, които са важна част от разговора, включително и нашата предишна актуална година и следващия годишен план, съпоставен с нашата рамка за ИТ услуги, нашата годишна пътна карта за технологии и услуги, и така нататък. Нашата кампания еволюира с течение на времето, което ние представихме и научихме от тези разговори. Въпреки това, нашата трансформация, която зависи от промяната на разговорите, които имахме с нашите бизнес  партньори, не би била възможна без тях.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg