Топ 10 на доставчиците на технологии за предприятието (продължение)   Ревю: Android срещу Windows Phone

  Защо Facebook трябва да обърне внимание на мобилните си приложения?   Заслужава ли си все още Android?

Защо Facebook трябва да обърне внимание на мобилните си приложения?

Преди първоначалното предлагане на акции (IPO), Facebook трябва да обърне сериозно внимание върху своята мобилна версия.

Ако трябва да се определи духа на нашето време, то качването на снимки чрез мобилните ни телефони във Facebook вече е част от ежедневието ни.
Сближаването на социалните мрежи и мобилните компютри като цяло доминира в света на технологиите. Причината е, че споделянето на снимки чрез мобилния телефон изведнъж стана основния начин но комуникация. Това е маркетинговата стратегия на хилядолетието.

Ето защо е странно, че големите социални мрежи като цяло, и Facebook по-специално, не са успели да създадат добро мобилно изживяване за потребителите или по-устойчив начин да печелят от мобилната комуникация. Това не беше приоритет за компаниите – до сега.

Мобилната социална платформа не трябва да е сложна и да отнема време. В момента има две големи универсални социални мрежи (Facebook и Google+) и две основни мобилни платформи (iOS и Android). iPad напълно доминира на сцената на таблетите, така че Facebook и Google поне трябва да се замислят за пригаждането на платформите си към него.  Имайте предвид, че Twitter и Pinterest са „специализирани“, но не „универсални“ социални мрежи, до колкото те могат да се категоризират като такива. Те по-скоро са социални платформи за микроблогинг.
Като се има предвид важността и значението на мобилните социални мрежи, Facebook и Google трябва да имат напълно пригодени и оптимално лесни и приятни за използване от потребителите мобилни приложения.  Но тези две компании не са успели да са се възполват от този пазар все още.

Страници: 1 2 3 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg