Как да управлявате онлайн репутацията на своя бизнес   Бизнес ползата от добавянето на втори монитор   Бизнес разузнаването става всеобхватно   50 заместника с отворен код за фирмен софтуер за бизнес разследване (Част 2)

Как да управлявате онлайн репутацията на своя бизнес

Като собственик на малък бизнес, вие със сигурност знаете, че почти всеки се обръща към интернет, за да осъществи проучване преди да закупи стоки или услуги. А в мрежата бизнесът ви е толкова добър, колкото казват другите, че е. През 2011 г. сп. „Inc. отбелязва, че 97 процента от потребителите използват онлайн търсене, за да открият местна компания или бизнес. Информацията за бизнеса ви, която може да се открие в мрежата е изключително важна. Ако не следите отблизо онлайн репутацията на компанията си, може да се наложи да окачите табела с думите „Съжаляваме, но вече не работим”.

Управлението на онлайн репутацията е нарастваща сфера, такава която е тясно свързана с оптимизирането на търсачките. В двата случая тактиката е като че ли еднаква, изисква да наблюдавате и да въздействате върху резултатите от търсения, за да подобрите онлайн позиционирането си. С SEO, целта е да накарате сайтът ви да достигне до върха. С ORM, вие не сте задължително загрижени за помагане на собствения ви сайт да излезе по-напред в резултатите от търсенията; по-скоро искате да се уверите, че положителната информация и коментари за вашия бизнес излизат на по-предни места от негативната – независимо кой я е казал.

Това е малка разлика, която изисква по-стабилно и по-сложно взаимоотношение с по-голям брой от онлайн участници. ORM е толкова важен, че Google предлага специализирана страница със съвети. В частта по-долу ще покрием основните съвети на Google—както и много други. Освен това и ще предложим кратки коментари за разнообразие от инструменти и услуги, които могат да ви помогнат да подобрите работата си.

Страници: 1 2 3 4 5 6 7 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg