4 стратегии за управление на младши IT професионалисти   Google добавят функции за корпоративни социални мрежи към Google+   Злощастни интервюта по време на обяд: 10 съвета как да избегнете грешките   15 приложения за Linux, които трябва да имате (Част 2)

4 стратегии за управление на младши IT професионалисти

Никой Директор Информационни технологии не иска да е лош мениджър. Това е особено вярно за най-младите членове на отдела по ИТ, които искат да променят нещата, но се нуждаят от насока преди това да може да се случи. Прилагането на тези четири стратегии ще помогне на младшите специалисти ИТ да се развиват и да се учат с правилната скорост.

Пролетните и летните семестри приключиха, и, ако сте като много от организациите по света, вече разполагате с огромен куп автобиографии и само няколко свободни места за нови лица, които да се присъединят към фирмата ви в най-ниските стъпала на корпоративната стълбица. Наемането на правилния човек е труден процес, но управлението на новите служители – или, нека бъдем честни, управлението на който и да е служител – е още по-предизвикателно. Никой няма за цел да бъде лош мениджър, но тази трансформация може да бъде налице с времето, ако политиките и поведението ви остават непроверени.

Не е нужно да става така. Всъщност, съществуват няколко концепции, които са основни, за да бъдеш добър мениджър за младшите професионалисти ИТ, които нямат търпение да оставят своя следа в света на информационните технологии. Нека разгледаме някои от най-важните постулати при управлението на младши администратори – както и на всеки, който е на ваше пряко подчинение.

Позволявайте на хората да грешат

Провалът не трябва да се порицава, особено при младшите роли. В противен случай, няма място за развитие. Всички се стремим да избягваме провалите. Изглежда като че ли е основна човешка черта да опитваме да избягваме правенето на грешки и предизвикването на разочарования. Въпреки това, да отхвърлиш провала просто като нещо погрешно, което трябва да се избягва, пренебрегва основните принципи на професионалното развитие – правейки грешки, предизвиквайки проблем и участвайки в процеса на решаването на този проблем, ние се развиваме, учим се и съзряваме в кариерата си.

Провалът е истински страшен на високите нива; с повече отговорност и повече достъп, много повече неща могат да се объркат. Ограничаването на младшия администратор към само няколко организационни отдела в Active Directory или до обновяването с Windows 7 на  компютрите на един отдел, позволяват свобода за развитие, учене и запълване на дупки в познанията и опита. Освен това, какво е най-лошото което може да се случи – обновяването ще се забави с няколко дни. Оставете хората да попадат в ситуации, при които те боравят с познанията и опита, които са придобили, учейки се от грешките си.

Не забравяйте старата поговорка: Дай на хората достатъчно въже да се обесят и виж какво ще стане. Младшите специалисти ще оценят възможността да се справят с реални задачи, които имат реално измерение – и ще са наясно, че вие сте зад тях, за да коригирате, когато е необходимо, но и за да им позволите да развият потенциала си като администратори по техния собствен начин.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg