Защо Вашият бизнес се нуждае от вътрешен блог   Голям брой от малкия бизнес губи битката с технологиите   Пет причини да преминете към Windows 8   Как да поддържате офиса си организиран

Защо Вашият бизнес се нуждае от вътрешен блог

Сред толкова много туитове, обновяване на статуси и SMS съобщения, може да е сравнително лесно да изгубите от полезрението си, че „социален” не означава непременно „кратък”, особено когато иде реч за вътрешни комуникации. Трудно е да се говори за финанси, връзки с клиентите, или сложен процес на производство в 140 символа.

Как можете да насърчите служителите да споделят познанието и опита си чрез организацията по начин, който е отворен към сътрудничеството, но не пречи на работния процес? Има един отговор: вътрешният блог.

Не е задължително нещо, което вашите клиенти или конкуренти ще видят – насочен към обществеността блог е напълно различно нещо. Имайки предвид тяхното естество, вътрешните блогове не са много добър инструмент за управление на по-фините детайли от един проект. Все пак един вътрешен блог, обезопасен и защитен във вътрешната мрежа на компанията ви, или защитен с парола, позволява на служителите да предлагат идеи и да разпространява бързо и информативно опита си.

Вътрешните блогове могат да имат много положителни страни:

  • Предаване на опита и познанията на служителите.
  • Създаване на лесен за търсене и постоянен архив на опита. Цялото публикувано познание във вътрешния блог си остава там, дори и след като бившите служители са напуснали сградата.
  • Насърчаването на открити дискусии и сътрудничество. Служителите могат да бъдат по-склонни да изказват мнението си във виртуалното пространство, отколкото лице в лице.
  • Свързване на служителите между отделните отдели.
  • Непрестанно осведомяване на персонала за информация, която е важна, но не толкова, че да се организира среща.
  • Създаване на отчетност: веднъж след като публикувате нещо, по-късно не можете да се отметнете от него. Сбогом имейл връзки.

Вътрешният блог може да не е подходящ за организацията ви. Вътрешните блогове функционират най-добре за стимулиране на дискусии между различни смени и отдели. Ако това не са големи проблеми в бизнеса ви, други социални платформи могат да са по-подходящи за вашата организация. Например, едно wiki би вършило работа, ако общите комуникации на компанията ви са просто първокачествени, но се нуждаете от инструмент, с който да управлявате и обновявате повече официална информация, като управление на проекти и техническо познание.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg