4 пакета за сигурност, които защитават всичките ви устройства (Част 2)   Пазете уеб сайта си далече от списъка с непослушните на Google   10 горещи ИТ умения за 2013 година (Част 2)   5 сериозни бизнес алтернативи на Dropbox

Пазете уеб сайта си далече от списъка с непослушните на Google

Главният инженер на Google, Мат Кътс, направи сериозни намеци през март относно неизбежна промяна в алгоритъма на Googlе, която ще накаже уеб страници за това, че са „прекалено оптимизирани”. За съжаление, той не уточни напълно какво означава „прекалено оптимизирани”, или кога ще се случи тази голяма промяна—но ще бъде разумно от ваша страна да подготвите сайта си още сега.

Google се прицелва в лошите резултати от търсения

Люис смята, че промяната в алгоритъма на Google предполага признаване на наличие на проблем с лоши резултати от търсения. Свързани сайтове, или сайтове, които черпят съдържание от други сайтове, излизат прекалено високо в резултатите от търсенията, както и страниците, които закупуват линкове, изискващи специфични ключови думи, включени в свързващия текст (текстът, който виждате, когато минавате с мишката върху дадена хипер връзка). Например, един от клиентите на Люис имал няколко лоши резултата за един от предпочитаните си ключови термини, включително страница на чужд език от Белгия, която трябвало да бъде преведена, въпреки че очевидно били използвани английски термини. От Google вероятно ще вземат мерки да коригират подобни проблеми.

Легалният бизнес става жертва в кръстосания огън

Част от законния бизнес трябваше да направи огромни усилия по отношение на оптимизацията, за да компенсира дефицит—като сайт, който използва пазарна кошница, която не се превежда добре в резултати на Google. От Google твърдят, че трябва да поправите основния проблем отколкото да се опитвате да доказвате, че уеб сайтът ви е релевантен за даден термин, като използвате прекомерни усилия за оптимизиране на търсенето.

Срещу кои действия ще се насочи Google?

Люис предлага няколко добре формулирани теории относно какво ще търсят да постигнат от Google с обновяването, като:

1. Прекалено много линкове със свързващ текст

Свързващият текст се отнася до текст с ключови думи над хипер връзки, които водят до страница, свързана с тези думи. Например, „канал за душ” се повтаря на сайта с линк към страница с канали за душ. Естествените линкове трябва да бъдат както казва Люис „брандови линкове”, или линкове, които водят до съответните страници с продукти.

Страници: 1 2 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg