Избор на настолен компютър: Mate срещу Xfce   Състоянието на сексизма във FOSS (Част 2)   Ураганът Санди приземява „Облака”   Защо продуктите на Apple ще спрат да падат

Ураганът Санди приземява „Облака”

Историческата буря тества способностите на доставчиците на безжични и уеб услуги.

Ураганът Санди не само направи голяма част от Източния бряг неузнаваема – по-конкретно брега на Ню Джърси – но и постави пред изпитание доставчиците на телеком услуги и услуги в „облака”. И за много, Санди усложни връзките между обществеността и доставчиците на услуги в „облака”.

Според Федералната комисия за комуникации (FCC), огромната буря е поразила голяма част от клетъчните мрежи на засегнатия регион, усложнявайки капацитета. Председателят на FCC Джулиъс Геначовски заяви по време на прес съобщение, че 25 процента от клетъчния капацитет на доставчиците на безжични услуги е станал жертва на Санди.

Проблемите се разпростират из 10 щата, стигайки от Вирджиния на север до Масачузетц. Кабелните оператори също пострадаха доста. Близо 25 процента от клиентите, обслужвани от кабелни компании в региона, останали без кабелни услуги, най-вече без интернет достъп.

Разкритията, направени от комуникационни компании като част от Системата за уведомяване при бедствия (DIRS) на FCC, подчертаха ролята на телекомуникационните доставчици при запазване на клиентите свързани с „облака” и доставчиците на интернет услуги.

За клиентите проблемите с услуги често правели трудно, дори невъзможно, да сърфират в мрежата за информация, да комуникират чрез социалните медии или да използват имейл. Гласовите обаждания често прекъсвали или просто не се осъществявали.

Но поддържането на клиентите във връзка с любимите им сайтове, услугите в „облака” и един с друг не е било единственото предизвикателство породено от Урагана Санди. Информационните центрове били изправени пред техни предизвикателства.

Статус страницата на Peer 1 и Twitter съобщенията се разглежда като ужасна сага, поне от гледна точка на администраторите по ИТ. Хостинг доставчика, разположен на Броуд стрийт 75 в долен Манхатън, прави големи усилия да поддържа сайтовете на клиентите си онлайн.

Тази сутрин, обновяване на статуса посочва предизвикателствата за поддържане на уеб сървърите охладени и свързани с интернет насред проблеми със захранването и затваряне на улици в един от най-гъсто населените региони в страната.

Компанията публикува следното съобщение: „Към 15:00 ET Peer1 все още поддържа енергия от генератори за клиентите в Site 2. Температурата в Site 1 започва да се стабилизира, но все още не увеличаваме енергията, защото охладителната ни система в site 1 още не работи. Електротехниците местят електрически потоци, за да получат част от CRAC в site 1 онлайн. Ще се свържем с тези клиенти директно веднъж след като имаме тези единици онлайн. Все  още има гориво, следващото обновяване ще бъде след 1 час”.

Доставянето на гориво до генераторите е сериозно начинание. Част от долен Манхатън нямат електричество и някои улици са недостъпни заради затваряне поради бурята и за ремонтни работи.

И така, дори клиентите на Peer 1 дават ръка, според туит от компанията. Дейв Гаеда (@moosemarketer), Директор продуктов маркетинг в Zunicore, подразделението на Peer 1 за бизнес „облака”, първоначално публикува в Twitter “Толкова съм горд да бъда в @Peer1. Нюйоркският екип на DC и клиенти носят варели с гориво 18 етажа, за да поддържат услугите в действие. Наистина вдъхновяващ героизъм!”

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg