10-те сървърни акценти за 2010 г.   Десет начина социалните медии да променят Вашите продажби и CRM   2011 г. и задаващата се война за ИТ таланти   6 стъпки за изграждане на силна професионална мрежа

Десет начина социалните медии да променят Вашите продажби и CRM

Все повече и повече фирми от всякакъв мащаб използват сайтовете за социални мрежи, като Facebook, Twitter и Foursquare, като начин да ангажират по-добре клиентите и да увеличат продажбите си. Въпреки това, имайки само една страница във Facebook или Twitter акаунт  това не е гаранция за успех.

Така, че CRM Guide попита Памела О’Хара, съосновател и президент на BatchBlue – производител на BatchBook социален софтуер към CRM и Маргарет Донели, вицепрезидент на маркетинга и бизнес развитието в JitterJam Social CRM, как компаниите могат да се възползват от популярните социални медийни обекти, YouTube и Flickr, както и блоговете, за да се подобри тяхното управление на връзките с клиентите (CRM).
В момента има 10 начина социалните CRM да помогнат на вашия бизнес.

1. Социалния CRM може да ви помогне да насочите вашия маркетинг към ключовите сегменти. „Добрите в бранша търсят възвръщаемост на инвестициите от своите социални маркетингови действия,“ каза Донъли. „Чрез използването на интересите на клиентите, разговори, местоположение, демография и други данни, събрани от различни сайтове за социални медии, маркетингът може да записва и използва тези сведения за създаване на много фокусирани съобщения и предложения за мотивиране на контактите им. Това дава възможност на добрите в бранша да видят целия цикъл от клиент райони чрез тяхните социални маркетингови усилия, от първоначалното откритие на сделката и след това.“

Страници: 1 2 3 4 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg