5 погрешни схващания за сигурността при Cloud Computing   Компютърните книги през 2010 – Пазарни тенденции

  Специален доклад – Да видиш невидимото и да направиш невъзможното   Развитие на ИТ бизнеса

Специален доклад – Да видиш невидимото и да направиш невъзможното

Пожелава ли сте си някога да можете да предсказвате бъдещето – и да сте прави? Какво би било, ако можете ясно да видите критичните промени в следващите месеци и години напред и да използвате този поглед в бъдещето, вместо просто да го оставите неразбран?

Ако можете точно да предскажете бъдещето, то ще можете да направите всичко различно. Всъщност, можете да усъвършенствате способността си, да предизвикате разрушаване на точната представа за бъдещето и да използвате това, за да осъществите един нов и коренно различен начин за правене на нещата. Можем да наречем този подход „гъвкаво прогнозиране”. Този подход представлява поглед в бъдещето и се превъръща в нова парадигма за решаване на „невъзможни“ проблеми, разкривайки „невидими“ възможности и позиционирайки ролята на CIO като ключов фактор за успех сега и за в бъдеще .

Предлагаме Ви някои от принципите на „гъвкавото прогнозиране”, които могат да доведат до добри резултати.

Започнете със сигурното: използвайте доказани тенденции, за да видите какво предстои – Можете да използвате силата на сигурността на място и да се възползвате от бъдещите тенденции много преди конкурентите ви. Само погледнете Apple, които видяха точно тенденциите за ускоряване на трафика, мощността на обработка и повишения капацитет за съхранение и създадоха мега-хитовите iPod, iTunes, iPhone и iPad. В същото време Polaroid, Kodak и Motorola години наред са прилепени към аналоговите модели, докато техните конкуренти триумфираха използвайки пристигането на цифровата епоха.

По същия начин, GM не успя да отговори на тенденциите, които са очевидни за повечето хора от десетилетие (увеличаване цените на газа в резултат на повишеното световно търсене от Китай и Индия, както и подобряването на качеството от чуждестранни конкуренти) и Blockbuster Video губи от Netflix като не успя да се впише навреме във виртуалното пространство.

Страници: 1 2 3 All

Сподели:

Edno23 Favit Svejo Twitter Facebook Google Buzz Delicious Google Bookmarks Digg